Vanliga frågor

Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om din beställning.
Om du inte hittar svaret på din fråga här så tveka inte att kontakta vår kundtjänst.

Frakt & leverans

Beräknad leveransdag

Varje produkt har ett beräknat leveransdatum som visas på produktsidan. Det är den produkt med längst leveransdatum för beställningen som bestämmer när du får leveransen.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Om du inte hämtar ut ett paket så blir du debiterad en returkostnad i enlighet med våra köp- och leveransvillkor. Tänk på att lagstadgad ångerrätt gäller endast efter du har hämtat ut paketet.

Hur blir jag aviserad för min beställning?

När ordern skickas från oss får du ett mejl med ett sändningsnummer och en länk som gör det möjligt för dig att spåra försändelsen. Transportören kommer sedan att avisera dig via sms när paketet finns att hämta hos närmste paketombud.

Beställning

Hur ändrar eller makulerar jag min beställning?

För att ändra eller makulera din beställning ber vi dig kontakta kundtjänst via telefon eller mejl snarast. Vår ambition är att skicka din beställning omgående därför är det inte säkert att ditt önskemål om ändring hinner åtgärdas innan beställningen skickas.

Allmäna frågor

När är kundtjänst öppet?

Kundtjänst har öppet alla vardagar mellan 10-17. Övriga tider skicka gärna ett mejl till: [email protected], så svarar vi nästkommande vardag.